Procesy samoobsługowe online

Pozwól swoim pracownikom skupić się na sprzedaży zamiast na bieżącej obsłudze klientów

self service.png

Nasze rozwiązanie


Obniż koszty obsługi klienta, uruchamiając procesy samoobsługowe online

Uruchom specjalne formularze umożliwiające Twoim klientom samodzielne wykonanie ważnych, ale prostych zadań i odciąż w ten sposób swój zespół obsługi klienta.

Możesz to zrobić z użyciem naszego kreatora, który pozwala tworzyć wielokrokowe procesy o różnych stopniu złożoności. Budowanie formularzy jest bardzo proste, ponieważ wykorzystuje się do tego gotowe elementy obecne w kreatorze. Przypomina to budowę klocków - wybieramy komponenty, które są nam potrzebne w danej sytuacji, dopasowujemy je do siebie i tworzymy gotowe rozwiązanie. System czuwa nad logiką przejść pomiędzy kolejnymi krokami.

Każdy z nich jest w pełni dostosowany do identyfikacji wizualnej (CI) Twojej firmy, dzięki czemu nowo powstałe formularze będą spójne z dotychczasową komunikacją.

Kreator jest na tyle prosty i intuicyjny w obsłudze, że nie potrzebujesz wsparcia programistycznego oraz graficznego. Twój zespół będzie w stanie w dowolnej chwili samodzielnie stworzyć wszystkie potrzebne procesy. Dzięki wbudowanej funkcji Live View możliwy jest podgląd na żywo wszystkich wprowadzonych zmian.

Zwiększ bezpieczeństwo, korzystając z rozwiązań autoryzacyjnych

W każdym ze stworzonych przez Ciebie formularzy samoobsługowych możesz włączyć autoryzację SMS lub e-mail.

Aktywując tę usługę, zyskujesz dodatkowy mechanizm zabezpieczający, który uniemożliwia podszywanie się pod inne osoby lub dopuszczanie się innych nadużyć.

Jak to działa?

W trakcie wypełniania wniosku (np. o zmianę limitu na karcie kredytowej), klient otrzymuje wiadomość SMS lub e-mail zawierającą specjalny kod weryfikacyjny, który musi przepisać w odpowiednie pole w formularzu. Musi spełnić ten warunek, żeby przejść do kolejnego etapu w procesie.

Wysyłka wiadomości odbywa się wyłącznie na zarejestrowane w systemie numery telefonów lub adresy e-mail.

Self-servie online to kompleksowe rozwiązanie, które umożliwia zmianę, wypowiedzenie, anulowanie lub rozszerzenie dowolnego produktu bankowego lub ubezpieczeniowego.

Pozwól na to by Twój Klient, zamiast za pośrednictwem infolinii lub podczas rozmowy z Doradcą w placówce, mógł załatwić samodzielnie większość spraw obsługowych za pośrednictwem Konta klienta w systemie.

Dzięki temu Twoi pracownicy mogą skupić się w głównej mierze na sprzedaży, zamiast poświęcać czas na zadania, które klienci mogą z powodzeniem wykonać samodzielnie.

Przykłady zastosowania, czyli co Twój klient może zrobić korzystając z naszych narzędzi:

  • zmienić swoje dane osobowe i adresowe,
  • zmienić limit na karcie kredytowej,
  • zgłosić do ubezpieczyciela sprzedaż samochodu, dzięki czemu nie dojdzie do odnowienia, a klient otrzyma należny zwrot,
  • zgłosić do ubezpieczyciela szkodą powstałą w nieruchomości,
  • zlecić cesję ubezpieczenia nieruchmości sfinansowanej z kredytu hipotecznego
  • i wiele więcej.

Rozszerz możliwości operacyjne, dzięki integracjom wewnętrznym i zewnętrznym

Nasz kreator umożliwia integrację z innymi systemami używanymi w Twojej organizacji oraz z zewnętrznymi usługodawcami.

Wyposażyliśmy nasze narzędzie w uniwersalne mechanizmy integracyjne. Rozbudowany konfigurator (REST API), bo o nim mowa, pozwala na integrację z dowolną usługą zewnętrzną lub systemami wewnętrznymi - w każdym momencie procesu.

Dzięki takim integracjom możesz wykonać zarówno bardzo proste operacje, takie jak pobieranie i zapis danych klienta, jak i złożone procesy weryfikacyjne.

Oferujemy również opracowanie integracji "na zamówienie", która będzie w 100% dopasowana do wskazanych potrzeb i wybranych metod integracyjnych.


Poznaj kluczowe cechy naszego rozwiązania

Konto klienta

To miejsce, w którym znajdują się informacje o wszystkich produktach posiadanych przez danego klienta wraz z przypisanymi procesami, które klient może samodzielnie przeprowadzić. Może to być zarówno zgłoszenie zmiany do danego produktu, jak i rezygnacja, cesja lub inna czynność zależna od charakteru produktu.

Zarządzanie danymi

Możesz przeprowadzać autoryzacje klientów, zarówno w ramach swojej wewnętrznej bazy, jak i po integracji z centralnymi systemami. Możesz również samodzielnie aktualizować dane osobowe, adresowe i kontaktowe oraz zarządzać zgodami procesowymi i marketingowymi, których udzieli Twoi klienci.

Mechanizmy weryfikacyjne

W ramach naszego rozwiązania możesz korzystać z wewnętrznych i zewnętrznych mechanizmów weryfikacyjnych, zarówno w procesach autoryzacji dostępu do konta, jak i w ramach procesów obsługowych - tych powiązanych z Kontem klienta oraz z posiadanymi produktami.

Integracje

Masz możliwość przeprowadzenia integracji SOAP/REST z dowolnym systemem centralnym lub produktowym, w celu pobrania danych o kliencie lub produktach, z których korzysta. Możesz również przekazać informacje zwrotne do powiązanych systemów.

Prosta edycja

Modułowa konstrukcja kreatora procesów sprawia, że jest on bardzo prosty w obsłudze i mogą z niego korzystać osoby bez przygotowania technicznego. Osoby z Działu Obsługi Klienta mogą z powodzeniem samodzielnie tworzyć potrzebne procesy i usprawniać w ten sposób swoją codzienną pracę. Możliwe jest również stworzenie globalnych procesów, które przyspieszą i ułatwią wykonywanie codziennych zadań - zarówno pracownikom, jak i klientom. Edytor posiada wbudowany podgląd procesu, dzięki któremu można zobaczyć proponowane zmiany jeszcze przed zapisem i publikacją.

Elastyczność

System oferuje szereg gotowych rozwiązań, które pozwalają zautomatyzować większość kluczowych procesów. Jest on jednak na tyle elastyczny, że umożliwia tworzenie nowych lub dopasowywanie obecnych procesów - tak żeby odpowiadały ściśle potrzebom danej organizacji. Każdy proces może składać się z dowolnej liczby kroków, a każdy krok z dowolnej liczby elementów. Mogą być one prostymi rozwiązaniami wybieranymi z predefiniowanej listy lub rozbudowanymi grupami pól, które użytkownik może zapisywać jako własne.

Ciągłość procesów i statusy zwrotne

System Self-service online pozwala klientowi samodzielnie zgłaszać określone zdarzenia za pośrednictwem Konta klienta. Wdrożone integracje pozwalają natomiast przekazywać te dane do kolejnych systemów. Co ważne - wymiana informacji nie musi się na tym kończyć. Na bazie akcji wykonanych przez klienta, można inicjować procesy wewnętrzne dla pracowników i obsługiwać je również wewnątrz tego samego procesu. Takie rozwiązanie pozwala mieć pełną kontrolę nad toczącymi się procesami

Skontaktuj się z nami

Zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych będzie Autopay Services sp. z o.o. z siedzibą w Sopocie (81-718), przy ul. Powstańców Warszawy 19, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000350284, NIP: 204-000-24-95, kapitał zakładowy: 60 700 zł - a szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych (w tym moje uprawnienia) opisane zostały w Polityce prywatności. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu przesłania odpowiedzi na wiadomość.

Poznaj więcej naszych rozwiązań

Produkty bankowe online

Skorzystaj z narzędzi automatyzujących sprzedaż online produktów bankowych, takich jak konta osobiste, karty kredytowe i debetowe, czy fundusze inwestycyjne. Zoptymalizuj koszty, usprawnij procesy i zwiększ zyski.

więcej >
Ubezpieczenia online

Uruchom nowoczesną platformę do omnikanałowej sprzedaży ubezpieczeń online. Stwórz efektywne procesy sprzedażowe, automatycznie weryfikuj potencjalnych klientów i zyskaj pełną kontrolę nad działaniami sprzedażowymi.

więcej >
Portal online

Zaprojektuj, stwórz i uruchom w pełni funkcjonalny serwis internetowy - bez konieczności angażowania specjalistów IT. Skorzystaj z gotowych narzędzi i uruchamiaj dowolną liczbę stron www dopasowanych do potrzeb Twojego biznesu.

więcej >