Nowy serwis Meritum Banku


Klienci Meritum Banku mogą korzystać z kolejnego nowoczesnego rozwiązania.

Meritum Bank uruchamia nową stronę internetową. Serwis jako jeden z pierwszych w polskiej branży bankowej został zaprojektowany zgodnie z trendem RWD (Responsive Web Design). Dzięki temu strona będzie wysoce użyteczna dla internautów korzystających zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych.

Nowy serwis Meritum Banku wyróżnia się innowacyjnym sposobem prezentowania treści, przejrzystością i wysoką użytecznością. Jako firma byliśmy odpowiedzialni za kompleksową realizację projektu, zaprojektowaliśmy stronę zgodnie ze światowym trendem RWD (Responsive Web Design). Dzięki temu wyróżnia się ona minimalistycznym designem i możliwością zastosowania nietypowych rozwiązań nawigacyjnych. Dla internauty oznacza to dwie główne korzyści – w łatwiejszy i szybszy sposób znajdzie na stronie najważniejsze dla siebie informacje oraz będzie mógł bez problemów przeglądać stronę na dowolnym urządzeniu – laptopie, smartfonie czy tablecie.

W trakcie tworzenia strony położyliśmy nacisk na prostą nawigację w serwisie. Już z poziomu strony głównej, użytkownik może zapoznać się ze wszystkimi kluczowymi produktami Banku i za pomocą jednego kliknięcia poznać szczegóły oferty lub otworzyć rachunek. Bardziej przejrzysta i przyjazna stała się także strona logowania do Systemu Bankowości Elektronicznej (SBE), która obecnie zawiera jedynie niezbędne dla Klienta informacje dotyczące bezpieczeństwa, bez komunikatów marketingowych. W najbliższym czasie zmianie ulegnie też sam sposób logowania do SBE, dzięki czemu stanie się on dla Klienta znacznie łatwiejszy przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa.

Nowa strona www jest kolejnym elementem tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które obok konkurencyjnych produktów są głównym wyróżnikiem Meritum Banku. Wiemy, w jakim kierunku zmierza nowoczesna bankowość i chcemy być w gronie liderów zmian – mówi Maja Matyjewicz, dyrektor departamentu bankowości internetowej Meritum Banku.

Na uwagę zasługuje także nowa szata graficzna strony oraz charakterystyczny dla blogów, „długi” układ treści. Serwis cechuje również interaktywność i kompatybilność z blogiem Meritum Banku i profilami instytucji w serwisach społecznościowych.

- Na stronie głównej serwisu znajdują się również opinie klientów zamieszczane w serwisach społecznościowych. Zdecydowaliśmy się na to rozwiązanie, by w ten sposób zaakcentować, że jesteśmy bankiem otwartym na dialog z klientami – dodaje Anna Ratajczak, specjalista ds. marketingu internetowego Meritum Banku.

W nowym serwisie nie zabraknie również innych udogodnień, takich jak wyszukiwarka regulaminów i dokumentów bankowych czy kalkulator kredytowy. Nowością będzie także market ubezpieczeń.

Realizacja tak złożonego i ambitnego projektu wymagała pełnego zaangażowania zespołów zarówno po stronie zamawiającego jak i dostawcy – podkreśla Marcin Kozłowski, nasz Project Manager.

meritum-duze.png