Serwis informacyjny dla Ergo Hestia

Case study wdrożenia serwisu korporacyjnego z konfiguratorem oferty dla Klientów indywidualnych

Ergo Hestia 1.png

Cel i rezultaty

Wyzwania projektowe

Wdrożenie kompletnego portalu Towarzystwa Ubezpieczeniowego z możliwością pełnego zarządzania treściami z poziomu panelu administracyjnego.

Rezultaty

W efekcie kilkuetapowych prac, poprzedzonych badaniami rynkowymi wdrożony został całkowicie nowy serwis Grupy Ergo Hestia dla różnych grup Klientów. Nowa strona bazuje na najbardziej przyjaznych dla użytkownika mechanizmach. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce ułatwia Klientom dotarcie do poszukiwanych treści. Dodatkowo witryna oparta jest o zaawansowany system CMS, który pozwala na łatwe zarządzanie wszystkimi modułami i treściami stron.

Hestia2.png
Hestia3.png

Przebieg wdrożenia

Analiza i prace koncepcyjne

W pierwszym etapie przeprowadziliśmy badania mouse-trackingowe poprzedniej wersji serwisu, na bazie którego zaproponowaliśmy usprawnienia ścieżek użytkowników. Następnie nasz zespół projektantów UX opracował wysokopoziomowe makiety funkcjonalne dla kluczowych funkcjonalności. Po zamknięciu procesu akceptacji przygotowaliśmy projekty graficzne dla ekranów portalu.

Dostosowanie i rozbudowa platformy

W trakcie kilku miesięcy przygotowane zostały definicje szablonów podstron oraz kluczowe funkcjonalności, w tym: wyszukiwarka punktów sprzedaży z poziomu mapy, z geolokalizacją Klienta włącznie; zaawansowana wyszukiwarka agregująca zawartości wszystkich podstron, ale również treści dokumentów dostępnych w obrębie platformy. Równolegle wszystkie komponenty systemu zostały dostosowane do identyfikacji wizualnej (Corporate Identity / Brand Book) Klienta.

Instalacja i integracja z systemami Towarzystwa

Po zakończeniu realizacji implementacji i szczegółowego etapu testów platforma została udostępniona na środowiskach Towarzystwa pod uzupełnienie treści oraz zintegrowana z systemami sprzedażowymi by stanowić jeden punkt kierowania przychodzącego ruchu w odpowiednie rozproszone systemy. W efekcie, w okresie krótszym niż sześć miesięcy udało się przygotować, przetestować i wdrożyć dedykowaną platformę informacyjną realizującą wszystkie wymagania postawione na starcie przez Ergo Hestia.

Poznaj opinię naszego Klienta


W trakcie prac specjaliści Cloud Services wykazali się szeroką wiedzą na temat projektowania serwisów on-line. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu projektu, jego wdrożenia i utrzymania. Kreatywność, terminowość, elastyczność o profesjonalna obsługa przy realizowanym projekcie jest gwarantem dobrej współpracy z Cloud Services, którego polecamy jako wiarygodnego partnera rozwiązań IT.

Anna Langmesser, Zastępca Dyrektora Sprzedaży, Ergo Hestia


Poznaj więcej naszych wdrożeń

Platforma sprzedaży ubezpieczeń w kanale online dla Saltus TUW
więcej >
Platforma sprzedaży ubezpieczeń w kanale agencyjnym dla BIK Serwis
więcej >
Omnikanałowa platforma sprzedaży ubezpieczeń dla PKO BP
więcej >