Platforma marketplace dla BoA

Case study wdrożenia platformy marketplace dla Bank of Africa

1.jpg

Cel i rezultaty

Wyzwania projektowe

Uruchomienie platformy umożliwiającej klientom 18 krajów afrykańskich zakup oraz sfinansowanie zakupu wybranego produktu całkowicie on-line.

Rezultaty

Wdrożone rozwiązanie umożliwia klientom wybór konkretnego produktu (np. z działu RTV i AGD), sfinansowanie jego zakupu za pomocą kredytu konsumpcyjnego, a następnie odebranie go ze sklepu. Cloud Services odpowiada za wdrożenie i utrzymanie systemu zakupowego i finansowego. Przygotowane zostały narzędzia i procedury gwarantujące funkcjonalność i bezpieczeństwo nowo powstałej platformy, m.in. integracja serwisu z systemem bankowym i systemami wysyłki SMS/email, obieg dokumentów oraz mechanizmy administracyjne takie jak - wgrywanie plików pre-scoringowych (kwoty dostępne dla poszczególnych klientów), wgrywanie produktów, zarządzanie stanami magazynowymi w punktach, zarządzanie procesem, komunikatami i treściami.

O grupie Bank of Africa

Grupa BANK OF AFRICA ma obecnie siedzibę w 18 krajach, z których 8 znajduje się w Afryce Zachodniej (Benin, Burkina Faso, Ghana, Wybrzeże Kości Słoniowej, Mali, Niger, Togo i Senegal), 8 w Afryce Wschodniej i regionie Oceanu Indyjskiego (Burundi, Dżibuti, Etiopia, Kenia, Madagaskar, Rwanda, Tanzania i Uganda), a także w Demokratycznej Republice Konga i we Francji.

Grupa BANK OF AFRICA posiada większościowy pakiet akcji BMCE Bank, trzeciego banku w Maroku. Zapewnia solidne wsparcie strategiczne i operacyjne Grupie BANK OF AFRICA, a także bezpośredni dostęp do rynków międzynarodowych dzięki obecności w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

 

 

BOA bank of africa.png

 

 


Poznaj więcej naszych wdrożeń