Platforma komunikacyjna dla PEWIK Gdynia

Case study wdrożenia platformy komunikacyjnej z klientami przedsiębiorstwa wodociągów
i kanalizacji

PEWIK 1.png

Cel i rezultaty

Wyzwania projektowe

Zapewnienie narzędzia umożliwiającego dostarczanie bieżącej informacji w sposób szybki, jednocześnie do dużej ilości odbiorców.

Rezultaty

Rozwiązanie umożliwia dostarczenie mieszkańcom obsługiwanych przez PEWiK Gdynia istotnych informacji o przerwach w dostawie wody w rejonie ich zamieszkania spowodowanych awariami sieci wodociągowej lub planowanymi pracami. System umożliwia wysyłanie powiadomień do masowej ilości mieszkańców. Treści wysyłanych powiadomień są dodatkowo automatycznie publikowane w serwisie www PEWIK.
Ponadto osoby, które mają zawarte umowy z PEWiK Gdynia, mogą otrzymywać również informacje o wystawionych fakturach, terminach płatności, przeterminowanych płatnościach oraz terminach legalizacji tzw. wodomierzy ogrodowych.

Pewik2.png
pewik3.png

Przebieg wdrożenia

Etapy prac

W pierwszym etapie wdrożenia udostępniliśmy moduł powiadomień umożliwiający wysyłkę do wybranych adresatów jak i do określonych lokalizacji (na podstawie rejestru TERYT). Został przygotowany specjalny formularz umożliwiający zapisanie się odbiorcy wiadomości do bazy danych.

Kolejne wdrożenia przebiegły bardzo sprawnie, zostały poprzedzone warsztatami, na których poznaliśmy inne potrzeby przedsiębiorstwa i mogliśmy zaproponować rozwiązania pozwalające na zautomatyzowanie wysyłki powiadomień płatnikom m.in. komunikaty o nowej fakturze.

Poznaj opinię naszego Klienta


Wdrożene systemu Cloud Services pozwoliło nam zautomatyzować komunikację z naszymi Klientami. Teraz możemy docierać z informacją szybciej i jednocześnie do większej grupy odbiorców.

Cecylia Pietraszewska, Kierownik Działu Informatyki, PEWIK Gdynia


Poznaj więcej naszych wdrożeń

Platforma sprzedaży ubezpieczeń w kanale online dla Saltus TUW
więcej >
Serwis informacyjny z konfiguratorem oferty dla Hestia
więcej >
Omnikanałowa platforma sprzedaży ubezpieczeń dla PKO BP
więcej >